Het resultaat is onbetaalbaar: meer focus, meer efficiency en extra werkplezier
Voor iedere klant creëer ik mijn eigen functie. Hieronder lees je met welke mensen ik werk en wat ik voor ze doe. Wellicht ga je anders naar jouw werkzaamheden kijken!
Benieuwd wat deze ondernemers over Een Arja zeggen? Check hier de reviews (je mag ze verifiëren hoor, ik heb ze niet gedwongen haha)
Hetty Stegeman, eigenaar van Het-ID!, heb ik geruime tijd mogen helpen door haar agenda te beheren en haar mailbox bij te houden. Samen hebben we gewerkt aan het continue verbeteren van de verschillende processen binnen haar bedrijf. Heel inspirerend!
Alexandra heeft mij gevraagd of ik haar wil supporten. Samen bekijken we 1 keer in de 2 weken de planning en bepalen we wat ik voor haar kan doen. Zo help ik haar met het organiseren van events, afspraken maken met klanten, afhandelen van mails. Verder doe ik ook de urenregistratie en facturen administratie. Maar dat is nog niet alles, zo lees ik ook belangrijke en commerciële stukken mee. Dit zorgt ervoor dat Alexandra zich kan focussen op de taken die zij leuk vindt en waar ze goed in is.
Voor het team van Retailagenda bied ik ondersteuning bij de diverse projecten. Denk hierbij aan het inplannen van afspraken, versturen van mailings, onderhouden CRM systeem en hulp bij organiseren intervisies en bijeenkomsten
Jasmijn is super creatief en bedenkt fantastische oplossingen. Daardoor heeft ze veel aanvragen. Om hier overzicht te bewaren heeft ze mij gevraagd mee te denken met haar planningen. Samen nemen we door wat er ligt en blokken we vervolgens ruimte in de agenda. Klinkt heel makkelijk en dat is het! Haar mailbox houd ik overzichtelijk zodat ze daar geen omkijken naar heeft. Met een paar uurtjes heeft Jasmijn rust in haar hoofd om zo te kunnen doen waar ze goed in is!
Marie-Gon en ik kennen elkaar al heel erg lang, uit de tijd dat we allebei voor Karwei werkten. In 2020 kwam het moment dat ik echt met Marie-Gon ging samenwerken omdat er veel nieuwe uitdagingen kwamen op haar pad. Zo help ik Marie-Gon niet alleen met het voorbereiden van alle masterclasses en webinars, maar ook met het updaten van haar website, contacten met haar deelnemers, versturen van mails, zowel digitaal als fysiek, ben ik alert op alle communicatie en geef daar ook feedback op.
Dr. Leanne Wong runt haar eigen Clinic. Zij zocht contact met mij omdat ze iemand nodig heeft die voor haar de mail en planning kan doen, zodat ze na een dag opereren niet ook nog eens achter haar computer hoeft te kruipen. Op deze manier kan Leanne haar clinic verder uitbouwen en laten groeien.
Sandy nam contact met mij op omdat ze haar business wilde professionaliseren. Haar online training moest technisch ingericht worden, contact met deelnemers wilde ze uit handen geven en ze zocht ook iemand om mee te sparren. Via via kwam ze bij mij terecht. Ik help haar om haar business te laten groeien doordat ze zich nu niet druk hoeft te maken om de randzaken die nu eenmaal komen kijken bij het ondernemen.
Voor de VT Wonen&Design beurs heb ik de coördinatie van de crew voor mijn rekening genomen. Vooraf gezorgd voor voldoende mensen en een sluitende planning. Tijdens de beurs op de vloer, briefings verzorgd omdat er iedere dag een ander team stond te wachten. Ik vond het een geweldig project om aan mee te werken. 3 hele intensieve maanden.
Robert belde, de werkzaamheden stapelden op, of ik kon helpen? Na een kort gesprek ben ik gelijk bijgesprongen op communicatie. Samenwerkingen met stylisten in het systeem verwerken, mailings versturen, aanmeldingen workshops verwerken en deelnemers informeren, website bijwerken enzovoorts. In een paar uur kun je best veel gedaan krijgen.
Deze club is jong en doet het anders! Matthijs is gestart en al snel was er hulp gewenst. Wij kennen elkaar via Karwei en na een belletje heb ik de servicedesk voor mijn rekening genomen een paar uur per week. Hier beantwoordde ik de meest uiteenlopende vragen van klanten, leveranciers én collega’s. Werken in een klein team, iedereen doet waar hij of zij goed in is. Niets leuker dan zorgen dat iedereen weet wat er speelt. Na een periode van ongeveer 1 jaar werd het echt tijd om hier iemand voor aan te nemen. Nu bellen Matthijs en ik nog regelmatig om bij te praten. Zo blijf ik op de hoogte wat er speelt en daardoor kan ik af en toe heel snel bijspringen. Want het loopt daar als een trein. Neem eens een kijkje op de site!
Voor Green Connector, Martha, werk ik als projectmanager. Green Connector ondersteunt ondernemers in de bloemen- en plantensector overal ter wereld door voor hen de trends en nieuwe ontwikkelingen in de gaten te houden en door hen in Nederland en Europa praktisch van dienst te zijn bij projecten en werkzaamheden. Iedere maand verschijnt er een nieuwsbrief, 2 keer per jaar een trendmagazine met hieraan gekoppeld een live webinar. Ik zorg ervoor dat de input hiervoor op tijd beschikbaar is.
Voor Annet pak ik regelmatig werk over. Op het oog kleine klusjes, maar waar je soms langer mee bezig bent dan je zou willen. Denk aan het opmaken van een Powerpoint presentatie. Of het updaten van een adressenlijst, of het versturen van een mailing. Wij hebben regelmatig contact en nemen dan de to-do lijst van Annet door. Hiermee kan ik Annet ontlasten, en kan zij door met haar werk waar ze goed in is.
Bij Marc de Graaf Tuinen ben ik binnengekomen omdat het werk boven het hoofd groeide. Door samen de planning door te nemen en de openstaande mails en orders te bespreken hebben we weer grip gekregen op de to-do lijst. Zo ontstond er ruimte voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen. En wat voor ontwikkelingen! Marc heeft het roer omgegooid. Hij is zich volledig gaan focussen op het ontwerpen van tuinen en besloot de hovenierstak over te dragen aan 2 van zijn medewerkers. Annelies startte haar eigen bedrijf: Annelies Willemsen, Management en organisatie. Wat een proces! Heel leuk dat ik daar aan bij kon dragen.
Voor de eerste editie van het In de wolkenfestival mocht ik de crew coördineren. Mensen werven, planningen maken, briefings verzorgen en tijdens het festival aanspreekpunt voor de crew. Een ontzettend leuk project om aan mee te mogen werken.
Rozenbrood en ik hebben zo’n 3 jaar samengewerkt. Djenny en Nanon zochten een schaap met 5 poten : ) Ik kon ze helpen. In de digitale kantooromgeving heb ik voor hen de mail afgehandeld, planningen gemaakt, bijeenkomsten georganiseerd en administratie opgepakt. Ontzettend leuke werkomgeving waar ik genoten heb. Ik heb verschillende eindpresentaties van cursisten mogen zien, voor mij een kers op de taart!