Een Arja, regelaar en rots in de branding
Hoe pak je dat nu aan, werk uitbesteden? Je bedrijf groeit en het moment dat je niet meer alles zelf kunt komt dichterbij (of erger, het is er al). Maar hoe bepaal je wat je uit handen geeft? Iets met controlfreak en geldbesparing, toch?
Want zeg nou zelf:
- Je kan het zelf het beste
- Het is goedkoper als je het zelf doet
- Uitleggen kost meer tijd, dan heb ik het al zelf gedaan
- Ik zou niet weten wát ik dan moet uitbesteden, ik moet het echt zelf doen
Ik begin graag voordat we gestart zijn
Sommigen hebben heel helder welke werkzaamheden er door een ander gedaan zouden kunnen worden, maar veel vaker zie ik dat het heel moeilijk te benoemen is waar je nu het meest mee geholpen zou zijn.
Als dat aan de hand is start ik het liefst met 1 keer per week op een vast moment bellen om je werkzaamheden door te spreken.
Wat is er gedaan? Wat is blijven liggen? Waarom? Door het samen op een rij te zetten krijg je overzicht en rust.
We plannen de komende week in en ik kijk waar ik je kan helpen. Zijn het mailtjes die beantwoord moeten worden? Is het een presentatie die in elkaar gezet moet worden? Het kan van alles zijn. Doordat je je gedachten hardop met mij hebt besproken ontstaat er weer ruimte. En kun je weer verder.
Zo leer ik jou en je bedrijf kennen en jij mij. Vaak zie ik binnen 2 weken waar ik je echt mee kan helpen.
“Wil je ontzorgd worden, kies dan voor Arja.
Ze is super snel ingewerkt, dus je merkt gelijk dat ze er is. Door haar ervaring, pakt ze zaken erg snel op en gaat pro-actief te werk. Kortom: een aanrader!”
Annelies de Graaf
Zo houd je tijd en ruimte in je hoofd om je bedrijf te laten groeien
Nieuwsgierig of ik ook iets voor jou zou kunnen betekenen? Graag hoor ik wie je bent, wat voor bedrijf je runt en wat je doelen zijn. En vooral waarom je nu vast loopt. Stuur een appje en we sparren er even over.
Wil je weten wat ik voor andere ondernemers doe? Kijk dan hier: Mijn werk
En dan?
Als we samen besluiten dat we gaan samenwerken krijg je van mij een mailtje waarin alles nog even op een rijtje staat.
- Jouw budget. Bijvoorbeeld 4 uur per week
Ik hou mijn tijd bij en trek aan de bel als ik er overheen zou gaan. Blijf ik er onder, dan reken ik natuurlijk minder. - Wij hebben regelmatig contact. Ik vind het fijn om te weten waar je mee bezig bent. Door mij bij te praten blijkt vaak dat je je hoofd even opruimt. Maar ook dat ik je met meer kan helpen dan je vooraf dacht. Twee zien meer dan 1 he?
- Ik stuur 1x per maand een factuur
- Verder vraag ik om de linkjes van de pakketten waarmee je wilt dat ik ga werken met de daarbij behorende inloggegevens. Meestal werk ik eerst met dezelfde inlog als jij. Na verloop van tijd kan het handig zijn als ik een eigen inlog krijg.
Uiteraard mag je verwachten dat ik zorgvuldig met je gegevens om ga.
De laatste stap is: niet alleen erover nadenken en willen maar nu ook écht doen. Leuk je te ontmoeten!